Klantenservice

Mijn account

  • Hoe maak ik een account aan?

    Ga naar http://www.uwkringding.be/nl/205-uw-account/register en vul alle gegevens correct in. Je krijgt een mail. In deze mail zit een bevestigingslink. Klik hier op en je account is geactiveerd. Je kan inloggen en bieden.

  • Na registratie krijg ik de mail met bevestigingslink niet. Wat nu?

    Kijk eens in je ongewenste mail. Misschien is de mail daarin terecht gekomen. Niet te vinden? Mail dan naar info@uwkringding.be en de medewerkers brengen de activatie van je account in orde.

  • Kan ik de gegevens van mijn account aanpassen?

    Ja. Log in op jouw account. In de verschillende tabbladen die je nu ziet kan je gegevens aanpassen.

  • Kan ik mijn login aanpassen?

    Ja en neen. Neen, je kan dit niet zelf. Stuur een mail naar info@uwkringding.be en de medewerkers kunnen je een nieuwe login bezorgen.

  • Kan ik mijn account verwijderen?

    Ja dat kan. Log in op je account. Ga naar het tabblad voorkeuren. Klik op “mijn account verwijderen”. De medewerkers van uw kringding zullen onderzoeken of je op het moment dat je je account wil verwijderen nog lopende biedingen hebt of “gewonnen” items nog niet hebt opgehaald. Indien niet dan zal je account direct verwijderd worden. Indien wel, dan zullen wij contact met je opnemen. Pas na regularisatie zal je account verwijderd worden.

Bieden

  • Kan ik een uitgebracht bod intrekken?

    In principe is een bod bindend. Maak je een fout dan moet onmiddellijk een mail sturen naar info@uwkringding.be met de vraag of je bod kan verwijderd worden. Indien dit regelmatig voorvalt of dicht het vervaluur van een item dan kunnen wij je account verwijderen.

  • Wat is een maximumbod?

    Je kan bieden op een item en een maximumbod instellen. Dit is de prijs die je maximaal wil betalen voor het item. Het voordeel is dat telkens iemand anders een tegenbod uitbrengt, jouw bod automatisch met 5% wordt verhoogd tot je maximumbod bereikt is

  • Kan ik mijn maximumbod wijzigen?

    In principe is een bod bindend. Je kan een maximumbod niet wijzigen. Maak je een fout dan moet onmiddellijk een mail sturen naar info@uwkringding.be met de vraag of je bod kan verwijderd worden. Een maximumbod kunnen wij enkel verwijderen, aanpassen gaat niet. Indien dit regelmatig voorvalt of dicht het vervaluur van een item dan kunnen wij je account verwijderen.

Levering en ophaling

  • Kan ik een kringding op een ander adres laten leveren dan mijn thuisadres?

    Ja. Ga naar mijn account. Ga naar het tabblad leveringsadressen. Hier kan je leveringsadressen toevoegen. Breng je het hoogste bod uit op een item en kies je voor levering dan zal je kunnen kiezen of je het pakket laat versturen naar je thuisadres of een van de leveringsadressen die je inbracht.

  • Waarom kunnen sommige items niet geleverd worden?

    We werken samen met BPack voor de verzendingen. We kunnen pakketten versturen tot bepaalde afmetingen en een bepaald gewicht. Bovendien kiezen we er soms voor om waardevolle en uiterst breekbare spullen niet te verzenden.

  • Kan ik een ander ophaalpunt kiezen dan datgene vermeld bij het item?

    Helaas niet. De Kringwinkels die deelnemen aan uwkringding zijn autonome organisaties. Er is geen standaard transport tussen de verschillende Kringwinkels. We kunnen dit helaas organisatorisch niet voorzien, en bovendien zou de kostprijs te hoog liggen.

  • Tarieven binnenlandse verzending

    We rekenen geen administratiekosten meer aan en hanteren een forfaitair tarief. Voor verzendingen in België betaal je 6,50 euro. Opgelet : sommige items zijn niet verzendbaar (te groot, te broos, ...). Dit wordt bij elk item vermeld. Breng je het hoogste bod uit op een item dan is de som die je moet betalen inclusief de verzendingskosten.

  • Tarieven buitenlandse verzending

    Verzendingen buiten België zijn mogelijk. We rekenen geen administratiekosten meer aan maar een forfaitair tarief. Voor verzendingen naar Nederland, Frankrijk en Duitsland betaal je 10,00 euro. Breng je het hoogste bod uit op een item dan zitten de verzendingskosten verrekend in de som die je moet betalen.

FAQ

  • Wat gebeurt er wanneer ik een veiling win
  • Kan ik een gewonnen veiling annuleren?

Andere

Meer weten over de kringwinkel?
Het product is toegevoegd aan de vergelijkings lijst

Naar de vergelijkings lijst Terug
Breng een bod uit hoger dan
,
,
Dit item kan enkel opgehaald worden
Selecteer
Annuleren

Leveringsadres toevoegen






Annuleren

Leveringsadres wijzigen






Annuleren

Menu

  • Home
  • Veilingen
  • Onze missie
  • Klantenservice
  • Contact
  • Mijn account